FAQ

Najczęściej zadawane pytania na temat zamówień / usług

Pytania i odpowiedzi

Masz pytania? Jesteśmy tutaj, aby pomóc

ZADZWOŃ

NAPISZ

Skontaktuj się z nami!

Jakie są dostępne opcje płatności?

Dostępne metody płatności to płatność on-line za pośrednictwem Przelewy24.

Czy można złożyć zamówienie za pobraniem?

Nie, na chwilę obecną nie przewidujemy takiej formy wysyłki.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub przez Instragrama?

Nie, złożenie zamówienia możliwe jest tylko za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy mogę podać inny adres do wysyłki?

Tak oczywiście. Adres wysyłki można podać dowolny, aby wygodnie odebrać paczkę.

Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?

Niestety nie ma możliwości zmiany już opłaconych zamówień.

Dlaczego nie dostałam/em faktury w przesyłce?

Faktury wysyłane są drogą e-mailową po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie dołączamy ich w wersji papierowej do zamówień.

W jaki sposób wybrać odpowiedni rozmiar?

Każdy produkt posiada na stronie tabelę rozmiarów.
Przed dokonaniem zakupu, warto szczegółowo zapoznać się z tabelą.

W jakim czasie mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Nie ma możliwości zwrotu zamówienia. Każdy produkt jest haftowany na indywidualne zamówienie, po opłaceniu złożonego zamówienia.

Realizujemy zamówienia w całej Polsce 📦

Realizujemy zamówienia
w całej Polsce 📦

Opinie o nas

Opinie naszych klientów o zrealizowanych zamówieniach i projektach